Egy forradalmilag új világképet mutatok neked. Ismerkedj meg személyemmel, sportmúltammal, hobbimmal, szabadalmammal és azokkal az életérzésekkel és gondolkodásmóddal,amit személyem képvisel.

Tősgyökeres debreceniként már gyermekkoromban megtanultam, hogy nem mindig tejszínhabos a világ. Életutunkat átfonja sorsunk kereke, amelynek során megtapasztalhatjuk, azokat az életérzéseket, amelyeket másoknak is érdemes átadni. 

Kick-Box Európa Bajnokként 1987-ben elindult az egyik legnagyobb életérzés az életemben, mikor is Hamburgban a himnuszt halhattam a dobogó legfelső fokán, s tovább motivált sportpályafutásomon és célul tűztem ki, hogy a sport szeretetét, örömtelin életérzését átadjam minden érdeklődőnek. 

Szakmai könyvem sikere az "Alizetics a testszépítés Intelligens módja" című könyvem útnak indította az Alizetics testszépítő és egészségmegőrző tornát, amely mára már magyar szabadalomként országos franchise hálózatra szélesedett ki. 

A fitnesziskola megalakulásával a Kvalitárs Kulturális Egyesületen belül a Fitness Akadémiában számos edzőt, közel 300 oktatót képeztem ki és tanítottam meg az Alizetics csodálatos tornaprogramjaira. 

Kislányom születése Anahita (anyja hite) az anyai örömök erejét adta számomra. 

Életem küzdelmei során, ami már a nevemből is adódik Aliz (jelentése harcos), számos emberrel vívtam csatát, ám mindig az Isten nagy erejében bízva és hitem teljes tudatában tovább folytattam az alkotói tevékenységet. 

Most 2020-ban párommal Bencze Attilával, aki az egyesületünk elnöke és Fitness Akadémiánk marketing igazgatója, közös erővel valósítom meg a jövőbeni terveimet. 

Saját mottóm: Ha a hit szivárvány hídján haladunk, átérünk a túlsó partra. 

Gyere, kelj át velem ezen a hídon és teljes lesz szívedben és lelkedben az önfeledt életérzést kitöltő energia.